У школі дитина не
тільки вчиться – у школі дитина живе. Це беззаперечна істина. Тож учню в
навчальному закладі повинно бути цікаво. Вважаю, що класний керівник –
найнеобхідніша людина для дитини в сучасній школі. У нього незвичайна
місія в житті: не тільки керувати,
направляти, але й виховувати, адже, як вважав О.А.Захаренко, «є предмет,
який не передбачений навчальним планом. Уроки з цього предмету дає життя.
Людина з дитячих літ має бути доброзичливою, добропорядною, толерантною, а
простіше – доброю». Призначення класного
керівника – простежити за становленням особистості
дитини, що входить у сучасний світ, виховати людину, здатну гідно зайняти своє
місце в житті, для якої найголовнішими гуманістичними цінностями буде совість,
доброта, духовність, справедливість, правда, творчість пізнання, любов – ці загальнолюдські ідеали, за якими не
губилися б ідеї національної свідомості, патріотичні почуття.
Сьогодні, коли Українська держава та її
громадяни стають безпосередніми учасниками подій та процесів, які мають
надзвичайно велике значення для подальшої долі країни та й своєї долі, для
класного керівника найбільш актуальним є патріотичне виховання, переосмислення
суспільних процесів виховання патріотизму, при цьому враховуючи, що Україна має
древню і величну культуру та історію, досвід державницького життя.
Наша школа є опорною по впровадженню в
практику роботи творчої спадщини О.А.Захаренка. Проблема, над якою працюю вже
кілька років, – «Патріотичне виховання
учнів у світлі педагогічних ідей О.А.Захаренка». Досвід директора Авторської школи є
безцінним, адже була створена унікальна система навчально-виховної роботи, яка
забезпечувала формування толерантної особистості, готової до співробітництва,
сприяла розвитку творчих здібностей, тобто системи, що базується на принципах
дитиноцентричної концепції виховання в контексті особистісно орієнтованої
педагогіки.
Немає коментарів:
Дописати коментар