вівторок, 3 листопада 2015 р.

Вивчаю досвід


    У школі дитина не тільки вчиться – у школі дитина живе. Це беззаперечна істина. Тож учню в навчальному закладі повинно бути цікаво. Вважаю, що класний керівник    найнеобхідніша людина для дитини в сучасній школі. У нього незвичайна місія в житті: не тільки керувати,   направляти, але й виховувати, адже, як вважав О.А.Захаренко, «є предмет, який не передбачений навчальним планом. Уроки з цього предмету дає життя. Людина з дитячих літ має бути доброзичливою, добропорядною, толерантною, а простіше – доброю».  Призначення класного керівника      простежити за становленням особистості дитини, що входить у сучасний світ, виховати людину, здатну гідно зайняти своє місце в житті, для якої найголовнішими гуманістичними цінностями буде совість, доброта, духовність, справедливість, правда, творчість пізнання, любов –  ці загальнолюдські ідеали, за якими не губилися б ідеї національної свідомості, патріотичні почуття.
     Сьогодні, коли Українська держава та її громадяни стають безпосередніми учасниками подій та процесів, які мають надзвичайно велике значення для подальшої долі країни та й своєї долі, для класного керівника найбільш актуальним є патріотичне виховання, переосмислення суспільних процесів виховання патріотизму, при цьому враховуючи, що Україна має древню і величну культуру та історію, досвід державницького життя.
      Наша школа є опорною по впровадженню в практику роботи творчої спадщини О.А.Захаренка. Проблема, над якою працюю вже кілька років, –  «Патріотичне виховання учнів у світлі педагогічних ідей О.А.Захаренка».  Досвід директора Авторської школи є безцінним, адже була створена унікальна система навчально-виховної роботи, яка забезпечувала формування толерантної особистості, готової до співробітництва, сприяла розвитку творчих здібностей, тобто системи, що базується на принципах дитиноцентричної концепції виховання в контексті особистісно орієнтованої педагогіки.

Немає коментарів:

Дописати коментар